Poniedziałek, 2 grudnia 2024
Udostępnij
Lotus otworzył drzwi do swojego pierwszego flagowego europejskiego centrum globalnej marki w Mayfair w Londynie.
Lotus London, który można znaleźć pod adresem 73 Piccadilly, łączy wieloletnie zaangażowanie Lotus w technologię, wydajność i dziedzictwo, zapewniając klientom ekskluzywne i wciągające wejście do marki Lotus.
Sklep oferuje salon VIP i dostosowane do indywidualnych potrzeb cyfrowe doświadczenie, w którym klienci mogą personalizować własne pojazdy, a eksperci są pod ręką, aby ich wspierać.
Ponadto sklep będzie działał jako galeria marki, regularnie prezentując klasyczne projekty samochodów z jej 75-letniej bogatej historii, od F1 po ikony srebrnego ekranu.
Lotus London posłuży jako miejsce prezentacji i premiery najnowszych pojazdów i produktów, w tym linii pojazdów nowej generacji - hipersamochodu SUV Eletre, samochodu sportowego Emira i hipersamochodu Evija.
Klienci będą mogli również zakupić w sklepie produkty Lotus, a także inne produkty pod wspólną marką. Na przykład, Lotus i KEF niedawno ogłosiły nowe bezprzewodowe głośniki podłogowe LS60, które są teraz dostępne w Lotus London.
"Otwarcie naszego nowego sklepu pokazuje nasze zaangażowanie w przekształcenie Lotusa w globalną markę luksusowych osiągów" - powiedział Mike Johnstone, dyrektor handlowy Grupy Lotus.
"Widzieliśmy ogromny popyt na nasze produkty i mamy ambitne plany szybkiego skalowania do 2028 roku.
"Centra marki na całym świecie będą odgrywać kluczową rolę w budowaniu zarówno marki Lotus, jak i długotrwałych relacji z naszymi konsumentami".