Czwartek, 13 czerwca 2024

Ujawnione: Stres związany z zapewnieniem dzieciom rozrywki podczas długich podróży

21 stycznia 2024

Udostępnij

  • Facebook
  • Twitter

Według nowych badań ponad jedna trzecia brytyjskich rodziców twierdzi, że zajęcie dzieci podczas długiej podróży jest wyzwaniem, a 52% przyznało, że jest to dla nich stresujące.

Badanie przeprowadzone przez Volkswagen Samochody Użytkowe ujawniło również, że 85% brytyjskich rodziców twierdzi, że nawet nie rozważałoby podróży trwającej ponad dwie godziny. Stwierdzono, że najlepszym sposobem na przetrwanie rodzinnych podróży jest brak limitu czasu przed ekranem i więcej słodyczy niż zwykle.

Aby uczcić swój przyjazny rodzinie samochód elektryczny, ID. Buzz, Volkswagen Samochody Użytkowe poddał komika i aktora Jamesa Buckleya próbie, aby sprawdzić, czy potrafi zająć czwórkę dzieci podczas długiej podróży samochodem.

Była gwiazda The Inbetweeners i White Gold jest częścią kampanii mającej na celu uczczenie rodziców i wyzwań, przed którymi stają podczas długich podróży.

James prowadzi ID. Buzz, ukoronowanym tytułem What Car? Car of the Year 2023, z czwórką dzieci w wieku 5-13 lat na wycieczce samochodowej, podczas której opowiada dowcipy dla swoich młodszych odkrywców.

"To był bez wątpienia najtrudniejszy występ, z jakim kiedykolwiek miałem do czynienia" - przyznał James.

"Mam dwójkę własnych dzieci, więc wiem, jak trudne mogą być długie podróże, ale czwórka dzieci, bez urządzeń elektronicznych przez wiele godzin, trudno było zapewnić im rozrywkę".

"Jednak ID. Buzz załatwił sprawę, a asystent parkowania Plus był absolutną atrakcją dla wszystkich. Nikt nie mógł w to uwierzyć, gdy zdjąłem ręce z kierownicy, a samochód sam zaparkował".