Wtorek, 5 lipca 2022

Jedna trzecia samochodów jest uszkodzona przez wyboje - nowe badanie

20 stycznia 2022

Udostępnij Facebook Twitter

Według nowych badań przeprowadzonych przez Citroen UK, wyboje spowodowały uszkodzenia prawie jednej trzeciej samochodów w Wielkiej Brytanii.

W badaniu przeprowadzonym wśród 2 000 brytyjskich kierowców 32% stwierdziło, że ich samochód został uszkodzony w wyniku najechania na dziurę, a średni koszt naprawy wyniósł 141,95 funtów.

Co gorsza - 11% kierowców stwierdziło, że wydało ponad 251 funtów na przywrócenie samochodu do ruchu.

Prawie jedna czwarta osób z uszkodzonym pojazdem stwierdziła, że próbowała odzyskać koszty naprawy od władz lokalnych, a 42% uczestników badania stwierdziło, że chciałoby, aby ich pojazd miał lepsze zawieszenie, które pomogłoby im poradzić sobie z bardziej nierównymi drogami w Wielkiej Brytanii.

Najnowszy raport Annual Local Authority Road Maintenance (ALARM) pokazuje, że kierowcy zażądali prawie 6 milionów funtów odszkodowania za dziury w drogach od władz lokalnych w Anglii i Walii.

"Niepokojące jest to, że wyboje spowodowały uszkodzenia prawie jednej trzeciej samochodów kierowców w Anglii i Walii - powiedział Eurig Druce, Dyrektor Zarządzający Citroen UK.

"Lokalne władze mają wiele problemów do rozwiązania i zajmie to trochę czasu, dlatego jestem dumny, że Citroen jest w stanie zaoferować pojazdy, które już teraz są przygotowane do radzenia sobie z rzeczywistymi warunkami jazdy na naszych drogach, z naszym skrupulatnym podejściem do kwestii komfortu."

Całkowicie nowe, w 100% elektryczne e-C4 i C4 korzystają z programu Citroen Advanced Comfort, z udoskonalonym zawieszeniem i wspomagającymi siedzeniami zapewniającymi płynniejszą jazdę.

We wszystkich modelach zastosowano technologię Progressive Hydraulic Cushion, która integruje hydrauliczne ograniczniki wstrząsów z układem zawieszenia, aby lepiej kontrolować kompresję i odbicie na koleinach.

We wnętrzu oba samochody są standardowo wyposażone w fotele Advanced Comfort. Szerokie poduszki i oparcia łączą w sobie piankę o wysokiej gęstości w środku każdego siedzenia oraz grubą, 15-milimetrową warstwę pianki o dodatkowej fakturze na powierzchni, aby zapewnić pasażerom komfort i odprężenie podczas jazdy.