Czwartek, 25 kwietnia 2024

Jednorazowy, wielobarwny Bentley jest wyrazem różnorodności

24 grudnia 2021

Udostępnij Facebook Twitter

Bentley Motors zaprezentował unikalnie zaprojektowany model Flying Spur, aby podkreślić swój cel stania się najbardziej zróżnicowanym producentem samochodów luksusowych.

Samochód, nazwany "Unifying Spur", został opakowany w projekt odzwierciedlający motywy miłości, postępu i jedności.

Ponieważ Europejski Miesiąc Różnorodności zbliża się ku końcowi, a na całym świecie rozpoczynają się obchody Pride, firma Bentley postawiła sobie za cel zwiększenie różnorodności w kadrze kierowniczej do 30% do roku 2025.

Firma Bentley zwróciła się do swojego zespołu projektowego z wyzwaniem stworzenia dzieła sztuki motoryzacyjnej, które celebrowałoby różnorodność we wszystkich jej formach.

Projektant Rich Morris, który w wolnym czasie maluje i rzeźbi, stworzył dzieło sztuki na czterech kołach, wykorzystując dziewięć kolorów flagi postępu.

Jego projekt łączy słowa "Miłość jest miłością" poprzez pojedynczą, nieprzerwaną linię, która śledzi twarze, tańczące figury i kształty - reprezentując jednoczącą siłę ludzkości, niezależnie od rasy, wyznania czy seksualności.

"Wiemy, że różnorodność jest siłą napędową sukcesu, ponieważ zwiększa zakres doświadczeń, kreatywność, a także umożliwia współpracę w zakresie strategii biznesowej, innowacji i podejmowania decyzji" - powiedziała dr Astrid Fontaine z firmy Bentley.

"Chcemy również, aby nasza działalność odzwierciedlała naszą globalną bazę klientów, a co najważniejsze, abyśmy wszyscy pracowali w środowisku, w którym każdy czuje się bezpiecznie i może pokazać swoje prawdziwe oblicze oraz jest doceniany za to, kim jest i co potrafi".

"Dla nas oznacza to zapewnienie, że w naszej strukturze zarządzania znajdują się koledzy z różnych środowisk".

101-letnia firma przechodzi przez niezrównane zmiany w swojej podróży ku przyszłości pozytywnej dla klimatu.

W 2020 roku ogłosiła swoją strategię Beyond100, której celem jest osiągnięcie pozycji globalnego lidera w dziedzinie zrównoważonej luksusowej mobilności, w ramach której marka na nowo opracuje każdy aspekt swojej działalności.

Obejmuje to również zmianę gamy modelowej, tak aby do 2026 roku oferować wyłącznie pojazdy hybrydowe typu plug-in lub elektryczne z zasilaniem akumulatorowym, a do 2030 roku wyłącznie pojazdy w pełni elektryczne.