Piątek, 19 kwietnia 2024

Czy masz bzika na punkcie samochodów?

18 lutego 2022

 

Prawie połowa dorosłych jest zdezorientowana przez swoje samochody i nie ma pojęcia, gdzie umieścić płyn do mycia szyb, jak otworzyć maskę - lub nawet jaki rozmiar silnika jest pod nią.

Badanie 2,000 kierowców okazało 44 procent znaleźć samochody "mylące", z trzech na 10 nie wiedząc, jak pompować swoje opony - nie mówiąc już wiedzieć, ile ciśnienia potrzebują w pierwszej kolejności.

Jedna czwarta kierowców nie ma pojęcia, jak sprawdzić głębokość bieżnika w oponach, a 24 procent nie potrafiło pewnie zlokalizować bagnetu.

Ale jedna osoba na dziesięć nie wie również, ile mil na galon może przejechać jej samochód, a 41 procent nie zna różnicy między mocą a milami na godzinę.

W rezultacie, badanie przeprowadzone przez YesAuto wykazało, że kupno nowego samochodu jest bardziej stresujące niż rozpoczęcie nowej pracy, zdawanie egzaminu lub zarządzanie terminami w pracy.

"Nie wszyscy jesteśmy 'benzynowymi głowami' - ale to nie powinno sprawiać, że kupno samochodu jest trudniejsze lub bardziej uciążliwe" - powiedział Stuart Palombo z YesAuto.

"To oczywiste, że nie tylko sam samochód jest mylący dla kierowców, ale także jego zakup.

"Dlatego w YesAuto chcemy sprawić, aby ta podróż była przyjemna i łatwa dla każdego kierowcy, zapewniając, że każdy kupujący samochód nie potrzebuje eksperta, który doradzi mu, aby zrozumieć swój samochód.

"Zanim zostanie połączony z dealerem na platformie YesAuto, kupujący może udać się na naszą stronę z treściami, aby dowiedzieć się więcej o różnych specyfikacjach i cechach, jakie mają różne samochody, co zapewni mu dalszą naukę i zrozumienie przed zakupem idealnego samochodu".

Badanie ujawniło również powody, dla których kierowcy uważają, że samochody są nudne, w tym nigdy nie pokazano im, jak robić pewne rzeczy z samochodami, lub że jest zbyt dużo żargonu, aby mogli za nim nadążyć.

Ten brak wiedzy i know-how oznacza, że 53 procent uważa proces zakupu samochodu za stresujący.

A prawie jedna czwarta kierowców nie lubi tego procesu, ponieważ uważa, że ich brak wiedzy jest żenujący - wynika z danych OnePoll.

Okazało się również, że 55 procent chciałoby, aby zakup samochodu był łatwiejszym procesem, ponieważ nie wiedzą, jakie pytania zadawać, ile rzeczy powinny kosztować lub czego w ogóle potrzebują.

W rzeczywistości kierowcy byliby bardziej zainteresowani kolorem samochodu lub wielkością bagażnika niż specyfikacją nowego zestawu kół.

Ta dezorientacja przy wyborze nowego samochodu oznacza, że przeciętny kierowca spędza prawie dwa tygodnie na szukaniu pojazdu z powodu braku wiedzy. 

Więcej na: http://detailercenter.pl